tisdag 3 augusti 2010

Woohoo! Över 10 000 besökare

Det känns helt otrolig att besöksräknaren har passerat 10 000 besökare. Idag har jag suttit vid symaskinen och snott ihop en garngömma.


För att fira, tänkte jag lotta ut den bland er besökare. Det du behöver göra är att skriva en kommentar på detta inlägg. Slutdatum på utlottningen är den 15 augusti på kvällen.
Lycka till!

For english readers: I want to celebrate that this blog has passed 10 000 visitors, with a raffle. Today I've made a yarn bag and if you want to win it, just write a comment to this post. The final date for the raffle is in the evening, August the 15th.
Good Luck!

46 kommentarer:

MADE BY K sa...

Grattis till 10 000!!
Vill ha gömman den är superdupersnygg :))
/Annica

raggsockan sa...

grattis jag vill också ha en

cissi

Bland nystan o papper sa...

10.000, Grattis! :D
Klart man vill vara med på utlottningen på en så fin garngömma.

Tyckte du deras hälstickning funkade bra och blev fin? Vad kör du för tå-upp mönster nu?

Malin

Pernilla sa...

Superfin är den. Och GRÖN! Klart jag vill försöka vinna. Grattis till 10 000.

Pixi sa...

Oh vad trevligt med tävlingar,jag har en jag med just nu..Vill givetvis pröva lyckan till en sån vacker garngömma!!=)

Maria sa...

Grattis till så många besökare! Jag är en flitig sådan. Jag är störtförtjust i din blogg, mycket inspiration och vackra bilder. Jag är gärna med och tävlar om den gröna sköna garngömman!
Hälsn Maria

aafke7 sa...

You see? You can not imagine how important you are! Have a lucky green thumbs to pick the right one!
me...me../mme///mmemme!
sounds like: dodododo..re -re-re... mi- mi- ME!!!iiii! :)

Call design sa...

Grattis!
Jag vill ta chansen att vinna den snygga garngömman!
Många goa hälsningar

Saras pyssel sa...

Åh, så fin den är!! Och i Tootitosh-färg och allt! Den vill jag gärna vara med och hoppas på!

Stickeri Stickera sa...

Grattis till så många besökare! Skulle vara jättekul att vara med i din utlottning :)

Efwa - Medea sa...

Ååh vilken fin garngömma. Inte för att jag egentligen vill gömma mitt garn men det är ju ett bra sätt att få med sig garnet på.
Grattis till alla besökare!!
Jag vill jättegärna vara med i utlottningen.

Anita Tørmoen sa...

Så flott garnveske! Gratulerer med besøkstallet.

Carin@Ullhärvan sa...

Grattis till alla besökare! Självklart vill jag vara med och vinna!

Timeout sa...

Grattis till tiotusen! Jag gillar dina gröna blogg och alla fina gröna saker du gör. Jag har länge varit orange men blir mer och mer grön. Så om jag vann den vackra garngömman skulle jag bli glad.
/Carla

Anta sa...

Ett stort Grattis till 10 000 det är inte så svårt att förstå att din blogg fått så många besökare. Det är klart att jag vill vara med på utlottningen av den snygga garngömman. Ha det så bra.Anta

mary-ann sa...

stort grattis till alla dina besökare :)

självklart vill jag va med i utlottningen...gömman är ju jättefin.

mary-ann

norrskan68@hotmail.com

Tant Kofta - Lotta Blom sa...

Många grattis!
Visst är jag med och vill vinna.
Många hej fr. Tant Kofta

Tvärslå sa...

Gratulerar, den gömman va väldigt snygg i färgerna så jag vill hemskt gärna vara med i utlottningen :)

Johanna sa...

jag vill också vara med! :)

miastick sa...

Grymt med alla besökare och grymt med en tävling igen- vad generös du är med alla utlottningar! Garngömman är superfin.

AnJa sa...

Grattis! Här har du en nykomling som fram till nu har missat din fina blogg! Men nu har jag läst och läst och hoppas att jag trots min färskhet här får vara med i utlottningen. Garngömman har precis mina älsklingsfärger!

MalinSj sa...

Vad kul att det äntligen kommer en utlottning. Jättefin väska, garngömma eller vad man vill kall den. jag vill gärna fira med dig. //MalinSj

Magganmagi sa...

Stort grattis till de 10 000!!
Jag har hjälpt till med några av "ticken", hihi.
Tack för kommentar på min sida. Växthuset är jättefint och tomaterna, gurkan och paprikorna verkar trivas än så länge.
Väldigt fin garngömma!!
Den vinner jag gärna!

Honungsboden sa...

Klart man vill vara med och vinna! Grattis till alla besökare!

Bluewhiskey sa...

Jag vill nog ge mig själv en chans till en sådan fin vinst jag med :)

Tänk vad det går undan med besökare i bland, grattis :)

lotta n sa...

Grattis och tack för all inspiration jag får via din blogg. Hoppas garngömman får flytta hem till mig!

Emmas dagar sa...

Grattis till så många besökare! Jag vill vinna den fina stickgömman!
Ha det gott!

emli sa...

Även jag gratulerar till så många besökare - tänk så många du har inspirerat! Jag är gärna med och tävlar om den fina, gröna garngömman!

Monica sa...

Grattis till tiotusen besök! Det är inte svårt att förstå eftersom den innehåller så fina bilder och mycket inspiration att inhämta. Grönt är också min färg. Önskar delta i utlottnigen.

mvh Monica

Mamma sa...

Tänk den som ändå hade sådan tur...........

calcamel sa...

Grattis till 10 000!!
Klart jag vill vinna en grön garngömma och din blgg ger fantastisk inspiration!
Catharina

Malin sa...

Hallå Tina!
Hoppas allt är bra med dig! och Grattis till 10 000 besök! självklart är jag med på utlottningen!
PS Får också högt blodtryck av p1 men bara måste höra i alla fall

Anna sa...

grattis grattis grattis självklart vill jag ha chans på den snygga gömman!

Fiff sa...

Jag vill gärna var med :-) Kul med tävling, och den har grymt snygga färger!

Mikaela sa...

En sån vacker stickgömma, precis i min färg, skulle jag gärna vinna!!! Hoppas på vinst :)

Kajsa sa...

Precis en sån där behöver jag till mina nystan. Hoppas på vinst.

stickigt humör sa...

Grattis till en inspirerande blogg och en sådan gömma önskar väl sig alla. Dit räknas jag. Ursnygg!

Visa Lisa sa...

Hurra för många besökare och hurra för dig! Jag kommer ofta hit och tittar på sköna gröna saker. Det är så härligt att det finns fler gröngalningar i världen! Så det är klart jag vill vinna en grön, skitsnygg gömma!
Kram!
Lisa

Anonym sa...

Grattis! Såklart att jag jättegärna vill ha din garngömma i presaent. Jag såg ju din på Mariagården och blev genast avundsjuk :).

Hoppas vi träffas igen den 18 aug på nytt stickcafé!

sticksIDAn sa...

Grattis!
Man kan aldrig få för många stickgömmor och särskilt inte gröna... Jag hoppas att jag vinner!

Mia sa...

Hjärtliga gratulationer och jag vill hjärtans gärna vara med!
/Mia
mia.o.eriksson@comhem.se

Anonym sa...

Hej vilken jättefin väska du gjort!
åh grönt är så skönt..
mvh Sandra

teresa sa...

Grattis, du är värda varenda läsare!
(jag håller tummarna o hoppas att en liten kattunge kanske förirrat sig in i garngömman...)

Missen sa...

Grattis till alla besökare, härlig grön blogg du har, vill äna vinna den underbara garngömman//Marie

Annika sa...

Grattis till alla dina besökare! Det är klart att jag också vill vara med i utlottningen. Självklart!

Anonym sa...

Ohh!! Sista dagen idag! Hoppas att jag hinner vara med, den var ju supersnygg!