måndag 7 februari 2011

Skön start på veckan


Första yogapasset på evigheter... nu ska det bli ändring på den saken! Misstänker svår träningsvärk under de närmaste dagarna.
Sen kom den lite mer lättsamma delen av denna dag. Vi fixade ett eget extrainsatt stickfika på Moodys! Eftersom vi missat de första stickträffarna, så har stick,- och fikabehovet varit stort. Det får bli en något suddig glimt av interiören på Moodys, eftesom jag av någon anledning inte tog några bilder av våra stickningar... hmm... jaja, kameran kom jag iallafall ihåg. ;-) Kan meddela att det förekom koftstickning och även sockar... räkorna var goda och latten (med mängder av
vispgrädde) var hel perfekt.

3 kommentarer:

englundskan sa...

Kom just hem från min ena yogaklass, för närvarande har jag två och startar snart den tredje. Skönt. Vad är det för yoga du är med på?

Anita Tørmoen sa...

Hyggelig å møtes over strikketøyet slik:)

Snäckskalsdalen. sa...

Mysigt med stickkafé.
Yoga, ja, det är bra det, yoga och meditation, nyttigt. Det har jag nytta av jämt, speciellt meditationen.
Kram