lördag 14 maj 2011

I garnparadiset

Vännen Anna, Beata och jag har varit hos Tant Kofta på öppen koffert. Det var helt fantastiskt att se alla klara glada färger. För ett ögonblick ville jag göra, som Joakim von Anka, när han badar i sina pengar, sen besinnade jag mej och tog fram kameran istället.  :-)
Det är antagligen ett tecken från ovan att jag hade med mej precis så mycket pengar, så det räckte till två härvor sockgarn. ;-)
Det blev härvan längst till vänster och den längst till höger i den gröna raden på första bilden, som fick följa med hem... tänk, jag valde två gröna...




Tant Kofta har garnförsäljning alla lördagar i maj mellan kl 10 och 14.

11 kommentarer:

Tvärslå sa...

Men ååååååååh va underbart det ser ut !

MADE BY K sa...

Härliga härvor!...blir ganska avundsjuk! Vad ska det bli av dessa måntro?

aafke7 sa...

Oh, you will have to visit each Saturday, don't you?!

Fiff sa...

Härligt! O du har ju helt rätt angående att fylla år i maj, att man får mycket blommor! Jag har bara inte tänkt på det innan, för innan man är sisådär 20nånting så uppskattar man inte blommor så mycket. Inte som när man är så gammal som 26 ;-) hihi.

metamorphosis sa...

Oh, nu blir jag faktiskt lite avis på dig som kunnat åka till Tant kofta för det låter som himlarns trevligt det där upplägget med café och garn i en härlig blandning! :)

Tant Kofta - Lotta Blom sa...

Så roligt att träffa dig!
Många hej fr. Tant Kofta

Gärdet sa...

Jag vill oxå pilla och ta på tant koftas fina härvor. Synd att det är långt att åka för mig. Men jag suger till mig inspirationen över nätet ;)

Malin sa...

Vad mysigt det ser ut! Tänk om man bodde lite närmare!

Snäckskalsdalen. sa...

Så otroligt mysigt det verkar och jag är alltid full av beundran för de som kan exponera så fint och ha så fina idéer! Maffigt och roligt.
Agneta kram

disa sa...

Ser underbart ut!! Jag förstår att det var en trevlig tur dit. Nu har jag för övrigt lagt till mig som följare av din blogg så jag inte missar något inlägg!! Hoppas det är ok. *ler*

Lilli sa...

Superfina bilder! Har aldrig varit där, men nu lockar en utflykt dit :) Ha en bra helg!