onsdag 9 juni 2010

Bloggpill

Jag håller på att ändra lite på bloggen, men det är allt bra krångligt med html-kod. Inte alls lika kul som ett stickmönster och fint garn.
Idag var det sista stickfikat på Moodys innan sommaren drar igång på allvar. En rolig kväll och en nästan färdig halsvärmare till maken blev det. Han fick den över huvudet som tur var, så jag slipper sticka om den... För er som bor i Stenungsundstrakten så ordnar Madame Kruz stickcafé på Mariagården 23 & 30 juni och 18 augusti. Kanske se vi där...
Nu börjat jag bli lite för trött, så det får bli fortsättning på kodandet imorgon. Då blir det också lite bilder på sånt som har varit på stickorna senaste tiden.

1 kommentar:

Efwa - Medea sa...

På söndag är det ju ett enkelt stickcafé på Centralen i Göteborg. Vi ses på Le Croissant (ligger nära övergången mot Nils Ericsonterminalen) ca. 17.45 och stickar till 19.00 då jag ger mig av mot Provence. Välkommen!!