onsdag 1 januari 2014

Ett nytt år...

... med en massa dagar att fylla med roligheter. Det känns bra! I år tänker jag få i gång spinnrocken jag fått och börja spinna igen, jag vill jag lära mig använda Photoshop bättre, göra egen korv, börja yoga igen, krympa mitt garnlager, i alla fall lite... genom att sticka massor och inte handla garn hela tiden, bygga om hallen, geocacha i alla fall dubbelt så många gånger som under 2013, vilket inte bör bli allt för svårt då det bara blev en funnen... ha tråkigt ibland, så nya tankar och idéer hinner födas, laga mat långsamt, tycka om mig själv varje dag... ta med kameran ofta, odla massor med lök av alla sorter... läsa det här blogginlägget då och då och kanske fylla på med mer...

Solstenen i hästhagen

2 kommentarer:

KatLinn sa...

Det var inga dåliga planer du gör! Att tycka om sig själv varje dag, bara det låter som en utmärk plan.

Susilull sa...

Så många bra önskningar inför nya året!
Hoppas dom infrias!